Sevgililer Günü Özel Yazısı


     Tehlikenin farkında mısınız paşalar? Son 3 günümüz kaldı. Ellerinizin titremesine engel olamıyorsunuz, farkındayım ama kendinizi toplayın ve bu güne hazırlanın. Çünkü "korku, titreyen bacaklara tampon olmaz" derler. Aslında bir tek ben diyorum çünkü şu an uydurdum. Neyse...
     Yalnızlar, sevgilim yok diye zamanında evlenme programında ünlü olanlar, sevgilisi varmış gibi Instagram'a fotoğraf döşeyenler, en çok kendilerini sevenler ya da kendilerini sevmeyi erteleyenler; bu yazım sizlere...

     O zaman başlıyoruz, Shakira kemerlerinizi bağlayın!
     Son Ki Üç Arda!!



     Her yerde el ele tutuşmalar, kalpli kutular, lokumlar ve çiçekler... Kimin bu çiçekler? Hayır, bu bir 18. yüzyıl roman ismi değil. 14 Şubat sevgililer günü özeti. Peki, siz böyle bir günde nasıl mı hayatta kalacaksınız? Maddeler halinde yazıyorum, hemen aşağıdayım, gelin oraya.

     1- Sevgili Bulamadım, Yattım Allah Kaldır Beni METODU: Bu metot hayatınıza yön verecek bir metot, o yüzden ilk sıraya aldım paşalar. Olayımız yıllardır tutunamadığınız sevgililik piyasasında alnınızın teriyle sevgili buldurmak size. Ortalama 6 ay önce yazdığım "Alnının Teriyle Yalnız Olmama Üzerine" isimli yazımda evlilik programına katılmaktan gazeteye sevgili ilanı vermeye kadar her türlü taktikten bahsettim. Yazının linkini aşağıya bırakıyorum, iki tıklayın oraya.

"Alnının Teriyle Yalnız Olmama Üzerine..."

     2- Milleti Dolandırdım, Kendime Dolandım. METODU: Her zaman ne derim "Rüzgara karşı tükürürsen tükürdüğün sana geri döner, kendine tükürmüş gibi olursun." Yok bu söz değil paşalar, diğer sözüm. "Hayat bir illüzyon, ne yaşadığınızla ne gösterdiğinize dikkat edin." Aynen bu söz paşalar. Ve bu sözü kanıtlamanın en iyi yolu sosyal medya.... Mesela sevgiliniz olmasa bile yıl dönümünüzü kutlayın, bu devirde efektle ve yaratıcılıkla yapılamayacak bir fotoğraf yok. Bu yaştan sonra ben mi söyleyeyim canım?

     3-"Canım Kendim" Hediye Atölyesi METODU: Bu metot biraz sponsorlu gibi olacak ama vallahi sponsorluk almadım. Yeminlen! Bu metotta olayımız asi olmak... Ama ponçik bir asilik bu. Şöyle ki; 14 şubatta herkesin girdiği o kalıplardan çıkın ve o gün kendinizi en çok seven insan olun. Kendi yanaklarınızı sıkın, uzanabiliyorsanız kendi sırtınızı sıvazlayın ya da kendinize sarılın. Her şeyin başı kendinizi sevmekten geçiyor paşalar.
     Bu maddeyi bu yazıya koyma fikri daha önceden vardı fakat gördüğüm bir etkinlikle daha da kesinleşti bu fikir. Canım paşalarım eğer Ankara'da iseniz Coffee Lab işletmesinin Mithapaşa'daki şubelerinde 14 Şubatta gerçekleşecek "Canım Kendim" Hediye Atölyesinden yerinizi ayırtın. Kendinizi kapıp gelin. Yanınızda kahvenizle birlikte (Favorim White Chocolate Mocha, deneyin çünkü en az benim kadar tatlı (!)) anahtarlık, çanta veya bardak altlığı yapın. Üstelik malzemeleri de dahil 50 lira gibi bir fiyatla, öğrenci iseniz 35 lira... Şu an bayağı bayağı reklam gibi oldu ama aşırı cillop bir etkinlik gibi geldi. Ankara'da etkinlik yok diyenlere gelsin.

     Bakın yine çenem açıldı, hemen kapatıyorum. Öyle ya da böyle 14 Şubat sadece bir gün. Sevgiliniz olsun olmasın sevdiğinizi gösterin yakınlarınıza ama en çok kendinize.
     Belki ilerde işin dozunu kaçırarak "Nasıl narsist olunur?" diye bir yazı yazarım. Çak kendine bir beşlik Arda!

     Haydi anam babam gittim ben,
     Son Ki Üç Arda!!

4 yorum:

  1. Yalnızlar Günü gelince bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sevgililer günü bitsin hemen geliyorum :P

      Sil
  2. Metotlar harikaymış.
    Uygulamaya çalışacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulayınız mutlaka, ilginiz için de teşekkürler :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.