Flash Tv İç Yapımlar Gururla Sunar!


      Not: Bu yazı gerçek kişi ve kurumlardan esinlenme içermeyip bizzat yaşanmıştır. Vallahi...





     Amelie...
     Filmine bayılmıştım ve sevme sebeplerimden birinin Flash Tv İç Yapımlar tarafından çekilmekte olan hayatımın birebir aynısı olması da değildi üstelik. Karakteri, müzikleri, sıcaklığı, Fransızlılığı... (Fransızlılık da ne demekse, az önce uydurdum ama kabul edin çok havalı oldu buraya) Dedim ben bu kızı çantama taşıyayım.

     Durun durun, birazcık daha geriye gideyim de neler olduğuna siz de ekmek bandırın.

     Son Ki Üç Arda!

     Hani paşalar geçenlerde Sevgililer Günü için cillop gibi bir yazı yazmıştım ya. (Sadık okuyucularım buradaysa ellerin kaldırsın) Hah o yazı da size bir etkinlikten bahsetmiştim (ki vallahi sponsorluk almadım) O etkinliği düzenleyen tatlı insanlarla yazıyı paylaştıktan sonra iletişime geçtim ve küçük bir davet aldım. Etkinliğe de böylece katılmış oldum. (Vallahi kendimi davet ettirmek için orayı ateşe veririm türünden tam benlik tehditlere girmedim) Dedim bu yazıda da hem mekanı tanıyalım hem de etkinliğe bakalım, iki kültürlenelim.

     1 - Etkinliği düzenleyen mekan Coffee Lab; Ankara tabanlı, kahve konseptli bir mağaza. Böyle deyince çok şekil şukul oldu ama bunu demeyi hak ediyor. Çünkü İstanbul'da bir şeyin patlayıp ardından Ankara'ya yan sanayi gibi açılmasına alıştık. Tam tersi olunca kelimenin tam anlamıyla fıttırdık paşalar.
     2 - Şu an Ankara içinde 5 şubeleri bulunuyor (6. şubeleri Kızılay-Meşrutiyet üzerine açılıyormuş, kimseye söylemeyin aman ha!)
     3 - Ben ilk Kızılay şubelerini keşfetmiştim ve en çok dikkatimi çeken yanı mimarisi oldu. 3 katlı desen değil, 4 katlı da hiç değil. (En kısa zamanda  İktisat'ı bırakıp Mimarlık okuyunca net bir bilgi vereceğim paşalar) Kahveleri enfes, fiyatları ortalama, tatlı kısmına da mutlaka uğrayın.


     4 - Şimdi mekanı tanıtıyoruz ama açık olalım, iyisiyle kötüsüyle konuşalım kahve çekirdeklerim. Mekan iyi güzel hoş, kaliteli az mekan olan güzel Ankara'mda tanıtmak da çok hoş ama tüm dileğim öğleden önce gittiğimde bile yer bulamayacak kadar da keşfedilmemesi buranın. Olgunlar sokağın biraz yukarısında Kakule Kafe var mesela, harika bir yer ama keşfettiğim zaman ile şu an arasında doluluk farkı var ve son 3 seferdir yer bulamamaktan oturmadan çıkıyorum. Duy sesimi kahve zincirleri...
     5 - Bir mekanda en çok aradığım şey bir tutam samimiyet ve etkinlikler ile oranın zenginleştirilmesi. Hani Jolly Joker gibi bir yer beklemiyorum ama Bambu Kültür Evindeki sinema günleri ya da VegAnka'daki gibi müzik geceleri "Ankara'da yapacak hiçbir şey yok bacım" diyenlere birer ilaç gibi (Merak etmeyin sonraki haftalarda da oraları merkeze alacağım paşalar) Coffee Lab içinde aynı kural geçerli.



      6 - Bu etkinliklerden en dikkatimi çeken de 14 Şubat'ta yapılan "Canım Kendim" atölyesi oldu. (Diğer etkinlikler için Coffee Lab'ın Instagram sayfasına bir uğrayın derim. Coffee Lab) Mithatpaşa şubelerindeki mekanın hemen alt katında yapılan etkinlikteki olay; sevgililer gününde hediye alma, özel bir şeyler yapma telaşından sıyrılıp kendine el emeği ile bir şeyler hazırlama; kütük boyama, çanta yapma ya da kutu tasarlama...



     7 - Ortalama 8-9 kişi olduğumuz bu etkinlikte kendime bir çanta yaptım mesela. İlk olarak hazır olarak verilen bez çantanın üzerine bir resim düşünmemiz istendi, aklıma ne geldi dersiniz paşalar? Kendi fotoğrafım değil tabii ki. Siz de beni hiç tanıyamamışsınız paşalar, ayıp vallahi ya!!



     Amelie...
     Filmine bayılmıştım ve sevme sebeplerimden birinin Flash Tv İç Yapımlar tarafından çekilmekte olan hayatımın birebir aynısı olması da değildi üstelik. Karakteri, müzikleri, sıcaklığı, Fransızlılığı... (Fransızlılık da ne demekse, az önce uydurdum ama kabul edin çok havalı oldu buraya) Dedim ben bu kızı çantama taşıyayım.
     8 - Siz de tam bu noktada geldiniz. Önce kalemle çantanın üzerinden biraz geçtik ve sonrasında da kimi yerlerini boyadık. Merak etmeyin benim gibi beceriksiz ve tatlı (!) olsanız bile hemen yardıma gelen bir Pınar Hanım var. Pınar Hanım neler yapmış görelim derseniz de Instagram hesabının linkini aşağıya koyacağım. Aynen, hemen aşağıda canlar....
      Sulu Tasarım
     9 - Bu maddeyi beni davet eden Güneş Hanım'a ayırmak istiyorum, kendisiyle çok konuşma fırsatımız olmadı ama yaptığı ince hareket için ayrıca teşekkür ediyorum. Kendisi Lavarla sitesinde de yazarmış aynı zamanda, oradan da yeşillendirin derim onu.
     Küçük bir itiraf bırakmak da istiyorum buraya; kendisini ilk olarak Yapım Böyle Film'in Youtube kanalında görmüştüm. Yapım Böyle'ye de bakın derim paşalar. "ODTÜ Hakkında Dile Getirilmeyenler" videolarından tanırsınız belki onları. Ama favorim "Depresyon ve Anksiyete Hakkında Dile Getirilmeyenler" videosu. (Ağzına sağlık kız, içimde biriken her şeyi söyledin resmen.)
     10 - O gün elimde harika bir Amelie çantasıyla ve tatlı bir duyguyla ayrıldım mekandan. Hani biraz Amelie'nin filmde, sevdiği adamı evinin önünde görmesi gibi... Durun bu çok abartılı oldu. N'apayım balık burcuyum anacım ben. Kolay mı balık burcu olmak bu devirde. Ha sorarım size!!

     Bu yazı biraz tavsiyeler yazısı gibi oldu. Bu yazıda -altını çiziyorum- herhangi bir sponsorluk vb bir şey yok, sadece güzel olan şeyleri tanıtıp iki havamı buluyorum. Geçtiğimiz aylarda Sertab'ın Müzikali, Climax filmi ya da Temiz Aile Çocuğu kitabında da yaptığım gibi... İlerleyen haftalarda da Ankara halkının en büyük sorununa cevap olmaya devam edeceğim ve sizi adı duyulmuş o kafelerin önünde sıra beklemekten kurtarıp kenarda köşede kalmış cillop mekanları anlatacağım. Ayrıca yarım kalmış bir Oscar Ödülleri yazımızda var, onun da devamı gelecek. Lütfen ayakta alkışlamayın, oturarak alkışlayın paşalar, lütfen, utanıyorum (!)

     O zaman yazıyı burada bitiriyorum. Öptüm kendimi.
     Son Ki Üç Arda!!


4 yorum:

  1. Aslında başlıgı okudugum (Flash Tv İç Yapımlar Gururla Sunar!) zaman farklı bir içerik beklemekte idim fakat farklı konsptte bir anlatım görünce yinede okuyayım dedim teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için. Başlık biraz aldatıcı olmuş olabilir, kusuruma bakmayın. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.