22. Sezona Başlıyoruz


     Son Ki Üç Arda!!

     Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim paşalarım. 21 Senedir "Arda" rolünü oynamak benim için bir zevkti. Rol; altından kalkılması zor bir roldü, hatta bu rol için benden önce Logan Lerman ve Dylan O'Brien'a bile teklif götürülmüş ama hiçbirisi böyle bir kişiliği canlandıracak kadar tırrek ve çirkef olamadıklarını düşünüp kabul etmemişler. En son bana geldi teklif ve kariyerim açısından iyi olacağını düşünüp kabul ettim.

     Çekimler çok zorlu koşullar altında geçti. Çekimlere Kocaeli'nde başlasak da büyük bir kısmını Ankara ve İstanbul'da gerçekleştirdik. İlk 15 sezon reytinglerimiz çok iyi olsa da sonrasında yavaş yavaş düşüşler yaşadık. 19. ve 20. sezonlar zorlu geçti, karakterimin olgunlaşma evrelerini konu aldık. Hatta 20. sezonda yayından kaldırılma durumuyla bile karşılaştık ama hemen toparlandık. Ekiple de bir aile gibi olduk zamanla. Buradan tüm ekip çalışanlarına ve set emekçilerine teşekkür etmek istiyorum, siz olmasanız olmazdı.

     Son sezon, bomba bomba bir sezondu. Birçok konuk oyuncu aldık, kimileri düzenli kadroya bile girdi. Yeni sezonda da sıklıkla isimlerini göreceğiz onların. Eminim daha birçok sürpriz isme ev sahipliği de yapacağız.

     En çok da oyuncu koçum olan kendime teşekkür etmek istiyorum bu süreçte, tüm zorlu sahnelerimde kendimin yanındaydım.

     Ama övgülerin ve teşekkürlerin en büyüğü yönetmenim Tanrı'ya ve senarist ekibimiz "Kader"e... Bu "Arda Ayhan" isimli dizi 21 sezon reyting rüzgarında savrulmayıp ayakta kalabildiyse onların sayesinde.

     Bu konuşmayı da 3 gün sonra yeni sezona başlayacak olmamızdan dolayı yapıyorum. Onlarca sezon aldığımız adaylıklar ve ödüller yeni sezon için bir cevap mıdır, bilinmez çünkü bu piyasa oldukça kaygan bir piyasa bildiğiniz üzere. Artık hep birlikte izleyip göreceğiz. 22. sezonda da yayın saatimiz değişmedi, haftanın her günü yayında olacağız, sakın kaçırmayın. Teşekkürler...
     Çok teşekkürler

     Son Ki Üç Arda !!



Not : Şşşt aramızda kalsın paşalar, 25 Şubat'ta doğmuşum. Vallahi öyle diyorlar, diyenlerin yalancısıyım ben. Haydi öptüm hepinizi...
   

4 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.