Nasıl Youtuber Olamazsınız? (Resimli Anlatım)


     "Selam, kanalıma hoşgeldiniz arkadaşlar. Ben Arda. İki gündür Dubai'deydim çünkü Youtuber'lar için bir etkinlik vardı ve hepimiz toplanıp gittik. Zaten ülkemizin yarısından fazlası da oradaydı. Allah affetsin, hepimiz zengin ve ünlü olduğumuz için çok eğlendik orada. Bu videoda da orada yaptığımız şeyleri anlatacağım. Hepimizin çok fazla eğlendiği ve sizin oturduğunuz yerden izleyip kıskanacağınız görüntüler arasından 22 reklam geçecek. Çünkü onların paraları ile yaşıyoruz. 40 Dakikalık videomuzun 25 dakikası onlara ait, lütfen onları da izleyin çünkü izleyecek kadar boş vaktiniz var. Zamanımı daha fazla heba etmek istiyorum diyorsanız hemen sağ tarafta çıkan yere tıklayarak "Kendi Yüzüme Tükürme Challenge" ve "Hayatınızın En Önemli Videosu" videolarıma bakmanız yeterli. Haydi hemen başlayalım öyleyse çünkü param azaldı."



     Olur da ilerde Youtube'a tekrar geçersem ve yukarıdaki gibi biri olursam beni çamaşır ipine asın, üzerimde köfte falan kızartın anacım. "Tekrar" falan dedim de Youtuber olmadım hiç. Sadece 4-5 sene önce bir kısa film yarışması için çektiğim filmi oraya koymuştum.
     Geçen haftalarda filmimin kaldırıldığını öğrendim.
     Yani şu an Youtube videosu olmayan "o" kitleye katılmış bulunuyorum. Ki biliyorum çok küçük bir azınlığız, umarım bu acıyla 30 yaş kırışıklıklarımızı görebiliriz.
     Filmimin neden kaldırıldığı tam bir muamma... Asıl olay bu vakte kadar engel-yasak-telif yemediğim bir mecra kalmadı. Çok şükür Youtube mecrasını da bu kategoriye sığdırdım ve evet, bu gurur hepimizin. Şu an tek rakibim RTÜK amca. (Alkışlar)
     Ama bu yazıdaki asıl asıl konumuz; yeni yetişen mini youtuber'lara, "Olum para varmış lan"cılara ve ünlerini kaybedip Youtube kanalı açan eski şarkıcı ve oyunculara...

     O zaman Son Ki Üç Arda!!

1 - "Youtuber olunmaz, DOĞULUR" Kabul edelim ki bu söz açık bir gerçek paşalar. Ya kanınızda hissetmeniz, ya da alnınıza dövme yaptırmanız lazım bu olayı. Yoksa bu mecrada tutunamazsınız. Benden söylemesi...

2 - Eğer hiçbir mecrada ününüz yoksa piyasaya 3 şekilde giriş yapabilirsiniz;
     - Hayatında hiç boya görmemiş insanlara anlatır gibi makyaj yapma taktiği + Argo kelime haznesi büyütme paketi
     - Bir bilgisayar oyunu oynayıp hile, taktik, eğlence garantili video çekme taktiği + En az yarım saatlik video yapma paketi
     - Bir konuda uzmanım, video yaparım, tutarsa kanala kendi adımı koyarım taktiği

     Bunlara ek olarak "Reklam Paketi" de kısa bir süre sonra dahil olmaktadır paşalar.

3 - Eğer biraz da olsa ününüz varsa piyasaya 2 şekilde giriş yapabilirsiniz;
     - Birilerini kanalıma konuk alarak hala ünlü kalmaya çalışıyorum taktiği + En az yarım saatlik video yapma paketi
     - Saç-bakım-makyaj üçlüsü benden sorulur taktiği + Kanala konuk alma paketi + Boşluğa düşersem Vlog çekerim paketi
   
4 - Kanalı açınca iş bitmiyor paşalar, o trendlere girilecek, o kadar!! Bunun için en etkili 2 yöntemi sizler için açıklıyorum paşalar;
     - Cinsel içerikli bir fotoğrafı videonuzun kapağına monte etme...
     - Videonun içeriğinden bağımsız olarak başlığı ilgi çekici yapma. Misal; "Kişilik Testi Yaptım, Kişiliksiz Çıktım." başlığı altındaki videonuz Enes Batur film eleştirisi çıksın. İzleyiciyi şaşırtın.

5 - Son maddemiz ise ufkumuzu açacak bir sözden ibaret paşalarım; "Mükemmel yaşamasaydık Youtuber olmazdık, Youtuber olmasak mükemmel olmazdık."

     Biliyorum, gereğinden fazla aydınlandınız şu an. Ama Google'a "Youtuber" yazınca sizin isminizin çıkmasını istemek artık sadece bir hayalden ibaret olmamalı. Bu günler için buradayım, ayıpsınız.

     Gitmeden de geçen haftalarda konuk aldığımız yazarımız Yunus BİÇER'in yeni açtığı blog hesabını paylaşmak isterim sizinle. Harika bir sayfası olduğunu duydum, üstelik ilk yazısını da bugün yayımladı. Kaçırmayın!

https://jembesa.home.blog/2019/01/06/introduction/

Son Ki Üç Arda!!




10 yorum:

  1. Böyle yazıları çok seviyorum, başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Poncik bey bu kadar eğlenceli yazılar yazabilmenizin altında yatan sır nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin verdiğiniz bir tutam sevgi buna yeterli oluyor efendim :)

      Sil
  3. Sitenizi yeni fark ettim takibe alıyorum, bana da beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. Dünyayı daha da aydınlık bir yaptığın için, okuyucuların olarak topluca mesut hissediyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna duymak benim için Dünyalara bedel, teşekkürler... :)

      Sil
  5. yeminediyorum hem vazgeçtim hemde çok üşendim şuan benden kesin olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın ben de düşünüyordum ve itinayla vazgeçtim bu olaydan :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.