HaftaSonuSinema / 41 Kere Maşallah


     Hazır mıyız? Şimdi mi? Bluras Blog'un "HaftaSonuSinema" yazı dizisi, sahne 5, çekim 6...
     Son Ki Üç Kayıt!

     Merhaba paşalar, n'aptınız? Bugün neden burada toplandık biliyor muyuz? Bilmeden açtınız tabii sayfayı ama merak etmeyin kültürlenmeden bırakmam sizi. Bu hafta sonunu 4 senelik sinema/tv bölüm öğrencilerinden daha kültürlü kapatacağız. Neden mi? Çünkü 2 bölümlük bir yazı dizisi hazırladım ve şu an ilkine bakıyorsunuz paşalar.
     Konumuz biraz uzun olduğu için direkt konuya gireceğim; Yıl 1997... Malları Dipçik Rıfatla kamyona yüklemişiz, Yunanistan sınırına doğru gidiyoruz, Pekmez Rıfkı'da bizi bekliy...
     Yahu şaka yapıyorum (!)
   
     Bu yazıda, 2018'e sayıp sövmeyi bitirdiğime göre 2019'a hazırlanabilirim, dedim ve bu yazıyı en sevdiğim 3 şeyden 1'ine, yani sinemaya ayırayım. (Diğer sevdiğim iki şey; kalın kaşlarım ve öğle yemeklerim) Gittim buldum buluşturdum ve bu sene çıkacak filmlerin listesini yaptım. Tabii liste çok uzun ama ben "Tü tü tü 41 kere maşallah" diyebilmek için 41 filme indirdim bu listeyi. Aynen, Allah beni bildiği gibi yapsın vallahi...

     Çok uzatmadan geçeyim mi? Geçiyorum bakın.
     Geç-
     -Tim!

     Önce vizyon tarihi belli olan filmlere bakalım, havamızı bulalım dedim; (Liste Türkiye vizyon tarihlerine göre oluşturulmuştur.)



OCAK
     11 Ocak:
          -Ralph ve İnternet (Ralph Breaks the Internet / Bu listeden izleyebildiğim tek filmdir. Senenin en iyi animasyonu bile denebilir, çok ince detaylarla işlenmiş ve tekrar tekrar izlemelik. Into the Spider-Verse'den daha iyi bulduğumu söylersem umarım taşlanmam.)
     18 Ocak:
          -Glass (Ayın belki de en çok beklenen filmi, yurtdışında izleme fırsatı yakalayanlar beklediklerine değdiğini söylüyorlar. Elim ayağım titriyor heyecandan, evet.)
     25 0cak:
          -Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 3: Gizli Dünya (How to Train Your Dragon: The Hidden World)

ŞUBAT
     1 Şubat:
          -İskoçya Kraliçesi Mary (Mary Queen of Scots)
     8 Şubat:
          -Lego Filmi 2 (The Lego Movie 2: The Second Part / Demedi demeyin, gelecek sene ödül sezonunda bu filmin ismini çok göreceğiz paşalar)
          -Sarayın Gözdesi (The Favourite)
     15 Şubat:
          -Alita: Savaş Meleği (Alita: Battle Angel / James Cameron'un Avatar 2'yi bitirmemek için ele attığı filmlerden...)
     22 Şubat:
          -Sibel (Senenin en iddialı yerli filmlerinden diyorlar paşalar, not edin.)
          -Ölüm Günün Kutlu Olsun 2 (Happy Death Day 2U)

MART
     1 Mart:
          -Mucize 2: Aşk (Ağlama-salya-sümük de sinema bilet fiyatlarına dahil edilmiş bu filmde, haberiniz olsun)
     8 Mart:
          -Kaptan Marvel (Captain Marvel / Son posterin efsaneydi bebeğim)
     22 Mart:
          -Us (Get Out filmiyle önünde eğildiğim Jordan Peele'in bu filmiyle yerlerde yuvarlanabilirim)



NİSAN
     5 Nisan: 
          -Shazam!
          -Hayvan Mezarlığı (Pet Sematary / Stephen King uyarlamaları vol. 2564)
          -Dumbo (Tim ve Burton diyorum, siz beni bi' anladınız.)
     12 Nisan: 
          -Hellboy
     26 Nisan: 
          -Avenger: Endgame (Gelecek sene ben ünlü olduktan sonra yapılacak biyografi filmimden önce en çok beklenen film...)

MAYIS
     17 Mayıs: 
          -John Wick: Chapter 3
     31 Mayıs: 
          -Godzilla: Canavarlar Kralı (Godzilla: King of the Monsters)

HAZİRAN 
     7 Haziran: 
          -X-Men: Dark Phoenix
          -Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı 2 (The Secret Life of Pets 2)
     14 Haziran: 
          -Siyah Giyen Adamlar: Global Tehdit (Men in Black: International)
     21 Haziran: 
          -Oyuncak Hikayesi 4 (Toy Story 4 / Shrek serisine de üçleme diye başladılar, paranın kokusuyla 4. filmini de yaptılar, ben sevmiştim ama gişesi yapımcılarını sevindirmedi. Toy Story aynı sularda yüzmezsin umarım çünkü son filmin çıtayı bayağı yükseltti.)



TEMMUZ
     5 Temmuz: 
          -Spider-Man: Far From Home (Biyografik filmim ve Avenger: Endgame'den sonra yılın en çok beklenen filmlerinden diyorlar.)
     19 Temmuz: 
          -Aslan Kral (The Lion King)

AĞUSTOS
     2 Ağustos: 
          -Yeni Mutantlar (The New Mutants / Sürekli ertelenmesiyle hatırlayacağım bu filmi. Umarım bu tarihte vizyona girersin ve beni yalancı çıkarmazsın paşam. Başka bir şey demiyorum)
          -Dora The Explorer
     16 Ağustos: 
          -The Angry Birds Movie 2
     23 Ağustos: 
          -Ones Upon a Time in Hollywood (Buraya "Tarantino" ismini koyuyorum bakın, ona göre.)

EYLÜL
     13 Eylül: 
          -O: Bölüm 2 (It: Chapter 2)
     20 Eylül: 
          -Downton Abbey



EKİM 
     4 Ekim: 
          -Joker (Ortada hali hazırda 5-6 tane Joker var zaten ama yine de izlenir be paşalar)

KASIM
     1 Kasım: 
          -Charlie'nin Melekleri (Charlie's Angel)
          -Terminator 6
     8 Kasım: 
          -Zombieland 2
     15 Kasım: 
          -Kingsman 3
     22 Kasım: 
          -Frozen 2

ARALIK
     20 Aralık: 
          -Star Wars: Episode IX



     Vallahi yazdığım en uzun yazı olabilir, affola. Ama "tü tü tü 41 kere maşallah" diyip tükürmek ve hayat kalitesini arttırmak da kolay değil bu devirde paşalar. Ayrıca vizyon tarihleri belli olmayan filmlerde var; bomba bomba, gümbür gümbür, cillop gibi geliyor onlarda; vermesem olmaz. Arkamdan ağlarlar.

     -Karakomik Filmler: Kaçamak (18 0cak, düşünülen vizyon tarihi)
     -Karakomik Filmler: 2Arada (14 Mart, düşünülen vizyon tarihi)
     -Organize İşler 2: Sazan Sarmalı (Mart ayı içinde...)
      
     Son Ki Üç KESTİK!!
                 

10 yorum:

  1. Bence çok faydalı bir yazı olmuş bu sene hangi filme gitsem diye düşünenler buraya bir uğramalı.

    YanıtlaSil
  2. Çok bilgi veren bu paylaşım için öncelikle teşekkür ederim. Baya kaliteli filmler var anlaşılan, animasyon sever olarak oyuncak hikayesi 4 ve ejderhanı nasıl eğitirsin 3'ü çok merak ediyorum...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncak Hikayesi 4'ü ben de merakla bekliyorum ve asıl ben teşekkür ederim bu yorumunuz için, sevgilerle...

      Sil
  3. Biraz fazla mı güzel bir yazı olmuş?

    YanıtlaSil
  4. Çok yararlı bir yazı olmuş. Bekar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sorunuz özel bir soru olduğu için yanıtlamak istemiyorum. Lütfen burada yazı üzerine yorumlar yazalım, teşekkürler tekrardan.

      Sil
  5. Ralph ve İnternet'e Oğlumla gitmeyi planladık bile.. Sömester tatilini bekliyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka gidin bence de, eminim oğlunuzda sizde çok seveceksiniz :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.