2018 Bizi Nasıl Kapattı? / Saksı Değilim BEN!!


     Paşalar...
     Ben 2019'a giremedim henüz. Neden mi? Çünkü 2018'le hesaplaşmamız bitmedi daha. 21 senelik piyasa hayatımın son senesini onunla geçirdim. Öyle kolay kolay bırakamam onu. Kavgalarımız oldu, yıkımlarımız oldu, yeri geldi desteğim de oldu ama daha söylenecek iki çift lafım var ona.
     2018, hala buradaysan dinle, bu laflarım sana...



     O zaman başlıyoruz,
     Son Ki Üç Arda!!
   
     Sen kim köpeksin 2018? Bak nasıl kapattık seni ama!! Öyle 12 ay orada burada seni andık diye havalara girdin ama '19 takvimleri odalarımızda şu an. Naberrr?
      Zaten sana girerken planladığım hiçbir haltı yapamadım, kızgınım. Hani nerede piyango? Nerede atletik vücut? Nerede her hafta yapılacak lahmacun partileri?
     Sana kızgınım ama Allahtan sinirimi bana öğrettiklerinle dizginliyorum. Bende emeğin de var şimdi, onun da hakkını yiyemem. Ama sen yine de çok havalara girme.
     Çünkü saksı değilim ben!!

     2018'in son listesine hazır mıyız paşalar? 2018 beni nasıl kapattı ve neler oldu?

1 - 25 Yaş Kırışıklıkları : Kendini 2018'e girerken de belli ediyorlardı ama korktuğum başıma geldi, Şubat ayı civarı alnımdan başlayarak göbeğime kadar indi kırışıklıklar. Sonrasında bunun kilo olduğuna karar verip kendimi rahatlattım, orası ayrı.

2 - 6 Kilo Beni Aldı : Yoldan 6 kilo geçiyormuş, indirime falan girmişim meğer, beni bi' almış, bir daha da bırakmamış. 2019'a da birlikte girdik, seviyesiz bir ilişkimiz var, saygılar...

3 - Girenler / Çıkanlar : Hayatımdan bir sürü insan çıktı. Geçen senelerde etrafımda daha fazla insan vardı, evet. Bunun rahatsız ediciliğini sene başında daha iyi fark etmiştim. Fark eder etmez zaten çıkmaya başladılar, ben bir şey yapmadan. Güzel insanlar da girdi tabii, özellikle biri var ki... (Biliyorum, bu yazıyı okuyorsun) Aralarına mesafe koyduğum da oldu, daha da can ciğer olduğum da... Hayatın "gel-git"lerine bu sene -daha iyi- farkına varıp kabullendim ama bu istemsiz bir biçimde daha sessiz bir insan yaptı beni.
     Evet, bu daha sessiz halim (!)

4 - Senenin EN' BÜYÜK'LERİ : Senenin benim için EN büyük iki olayından biri bu baktığınız ekrandaki yazılar. Bir diğeri ise depresyon hastalığım üzerine devam eden ilaç tedavimi sonlandırmam. (Twerk yapabildiğim bir an da var, o da efsanedir)

5 - Senenin EN SAYKODELİK'LERİ :
     - Şarkıcı Kalben'i sokakta görüp "Siz Kalben misiniz?" demem
     - Hip Hop dans dersinde twerk yapmaya çalışırken salıvermem ve sesi fark edilmesin diye kahkaha atmam
     - Blogumun Instagram hesabında (Şu an kapalı) Sertab Erener'le uğraştığım (hafiften dalga geçtiğim) bir gönderi paylaştıktan sonra kadının kendi hesabından beğeni gelmesi o fotoğrafa (Merak etmeyin dava edilmedim)
   
6 - Senenin EN TİKSİNÇ'LERİ :
     - Yazın, kumsal da cinsel tacize uğramam
     - Ve buna sesimi çıkarmamam (O an ki korkuyla bir şey yapamasam da bunun kabul edilebilir hiçbir yanı yok)
     - Bir de sene başında çok pis aldatılmıştım.
   
7 - Senenin EN GÜZEL'LERİ :
     - Başkasının beni değil de, benim kendimi koşulsuz sevebildiğim o an...
     - 1,5 sene antidepresan kullandıktan sonra kimyasal olmadan da iyi hissedebileceğini anladığın o an...
     - Dışarıda tanımadığın birinin Blog yazılarından birini okuyup yorum yaptığı ilk an...

8 - Akıl sağlığı : Aradığınız "akıl-fikir"e şu an ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar denemeyiniz!!



     Şu an senenin son listesini bitirmiş bulunuyorum (10... 9... 8...) Acısıyla tatlısıyla bir yıl daha bitti (7... 6... 5...) 2018 iyi hoş güzeldin ( 4... 3...) ama 2019 tıklatıyor ve herkes de girdi sanırım, ben de gireyim şimdi, öptüm yanaklarından (2... 1... Vuhuuuuuu...)

     Vallahi girdim 2019'a... Umarım saksı olmadığım bir yıl olur.

     Son Ki Üç Arda !!

24 yorum:

  1. Güzel bir makale olmuş , çok özgün ve ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Umarım 2019 telafi eder diyorum. 2018 bana da hiç iyi gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanıyorum çok daha güzel gelecek hepimize...

      Sil
  4. Hayır yani hem lahmacun partisi istiyorsun hem atletik vücut sonra bir de suçu 2018 e atıyorsun tamam 2018 de çok güzel bir şey değil ben de farkındayım bizi yıktı ezdi yok etti geçti farkındayım ya tamam suçu 2018 e atmak en mantıklısıymış tamam gideyim de lahmacun yiyeyim çünkü malum artık 2019 şu an umutlarım var bir aya kalmaz o da biter de olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah bak doğru yola geldin sonunda, ayrıca 1 ay çok fazla en fazla 2 hafta müddet veriyorum ben...

      Sil
    2. Ay üzdünüz yazar bey 2 hafta da uzun yorumu yaptıktan bir saat sonra umut falan kalmadı ben de bittim yıkıldım gelin kaldırın lütfen..

      Sil
    3. Evlere hizmetimiz henüz başlamamıştır, başladığı vakit ilk sizin evinize konuk olup yıkılan umutlarınızı dirilteceğiz, saygılar...

      Sil
  5. 2019 dileklerinizi gerçekleştirdiğiniz bir yıl olsun

    YanıtlaSil
  6. mutlu yıllar dilerim..takibe aldım..bana da beklerim

    YanıtlaSil
  7. Son ki üç Arda 👍🏻 Yazına yazış tarzına bayildim haydi gel artık 2019 a
    Takibe alacağım seni ama 2018 den çıkma şartıyla 😂😂

    YanıtlaSil
  8. Son Ki Üç Arda!! Çıktım çıktım, 2019'a girdim şimdi. Takibe almadıysan hala, üzülürüm bak. Çok teşekkürler ayrıca :))

    YanıtlaSil
  9. Yılın muhasebesini yapmaya çekinirim ben. Kara kaplı kitabı açmak gibi gelir bana. Ama sizin bilançoyu okumayı sevdim. Mutlu yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim, ben de yorumunuzu sevdim. Bazen o kara kaplı kitabı açmak iyi olabiliyor, tavsiye ederim. Mutlu yıllar... :)

    YanıtlaSil
  11. Benim de hesaplaşmam bitmedi onunla . Bana büyük acı verip karşılığında babamı alıp gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma çok üzüldüm. Başınız sağolsun.

      Sil
  12. Merhaba. Ne renkli ve eğlenceli bir üslubunuz var. Çok eğlendim yazınızı okurken. :) Takibe de aldım. Sizi de beklerim. Arada ziyaret ederiz birbirimizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, eğlendiyseniz ne mutlu bana :) Takibe aldım ben de sizi, ziyaretinize gelirim :)

      Sil
  13. Sen yaşarken eğlendin mi bilmiyorum ama ben okurken çok eğlendim😁 inşallah 2019 da saksı olmazsınız 😁😁

    Takibe aldım sizi, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yalan yok eğlendim, sizin de eğlendiğinizi duymak mutlu etti beni. Umarım hiçbirimiz saksı olmayız. :) Takibe aldım ben de, sevgiler...

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.