2018 Bizi Nasıl Kapattı? / MÜZİKLER


     Selam kıymalı böreklerim.
     Nasılsınız?
     Buradan iyi gördüm sizi, yeni yıla girecek olmak yaramış size. Ama nasıl daha iyi girebilirsiniz yeni yıla biliyor musunuz ?
     Lafı çok uzatmadan "2018 Bizi Nasıl Kapattı?" yazı dizisinin ikincisini gururla sunuyorum.

     Müzikler... Durun, daha havalı bir girişi olsun paşalar.

     MÜZİKLER...



     Bu daha iyi oldu, evet...

     Hatırlatmadan geçmeyeyim, bu liste tamamıyla benim sene boyunca dinlediğim müzik listemden hazırlanmıştır (Böyle deyince de dünyaca ünlü müzik prodüktörlerinden biri gibi göründüm, Allah affetsin) Yani tamamen kendi kişisel listem ve olur da dinlemediğiniz, kaçırdığınız vardır, açın dinleyin, iki keyfiniz yerinize gelsin diye atıyorum.
     Böyle de "şugar" bir insanım. (Çak kendine bir beşlik Arda!!)
     Ayrıca yazı dizimiz bu yazıyla bitmedi, son bir yazımız daha var ama onun konusu sürpriz olsun. İki eliniz ayağınız titresin heyecandan...

     O zaman...
     Son Ki Üç Arda!!

     2018'de Çıkmış En İyi Şarkılar Anam Babam :



1- Billie Eilish - lovely (with Khalid) / "13 Reasons Why" dizisinden duyup gelenler burada mı paşam?
2- Years & Years - Sanctify / Klibindeki gibi dans edebilseydim halay çekmezdim.
3- Kylie Minogue - Dancing / "Bu kadın nasıl yaşlanmadı?" sorusunun cevabı bu şarkı, demedi demeyin.
4- L.E.J - Acrobates / Hani omuzlarınızı istemsiz oynatacak bir şarkı ararsınız ya, aramayın çünkü o bu.
5- Haloo Helsinki! - Kaksi ihmistâ / Hani güne güzel başlarsınız ve daha da güzel olması için bir şarkı ararsınız ya... Uğraştırmayın paşalarım beni açın, dinleyin.
6- Little Mix - Strip / Muhtemelen listeye bu şarkıyı aldığım için şu an çok pis eleştiriliyorum. Eleştirin uleyn!!
7- Mabel Matiz - A Canım / Listeye yerli bir şeyler de koymayalım mı?
8- Zaz - Qué Vendra / Bu bacımın yeni albüm çıkarmasını uzun zamandır bekliyordum, albümün incilerindendir.
9- Troye Sivan - Bloom / Albümü en üst sıralara koyamam ama bu şarkısını ayrı yerlerde tepelere taşırım, o kadar!
10- Dua Lipa - Want To / Evet, bu kadını ünlü yapmayı bırakıp kendi halinde şarkı yapması için bir salsınlar. Benim tepeme çıktı, boyum uzun ama hemen çıktı görüyorsunuz.

     2018'de Çıkmış En İyi Albümler Bacım Biraderim :



1- Dua Lipa - Dua Lipa (Complete Edition) / Bu albümün ülkemizde baskısını bulan varsa üzerime atsın.
2- Mahmut Orhan - ONE / Bakınız bu adamın da değeri bilinmiyor, tek başıma dinliyormuş gibi hissediyorum. Ayıptır, yapmayın.
3- Mabel Matiz - Maya / Kendisini müzikalite anlamında katlayarak ilerleten ender isimlerden, şu aralar bulmakta zorlandığımız gerçek sanatçılardan... Açık olmak gerekirse "Gök Nerede?" albümünün bir tık altında ama...
4- Cast Of "Mamma Mia! Here We Go Again" - The Movie Soundtrack / Bu sene filminin de değeri bilinmedi, müziklerinin de... Canım ABBA, şarkılarınla harika bir yapıma daha imza attılar.
5- Years & Years - Palo Santo / Konsept albümleri her zaman daha çok severim çünkü şarkıları sırasıyla bir hikaye içinde bulundurmak çok zordur. En iyi işlerinden biri değil ama albüm adına çektikleri kısa film için bile bu listeye alınır.
6- Little Mix - LM5 / Çok fazla eleştirildiler, çok da iyi çıkış yapamadılar belki ama albüm çok sağlam parçalar barındırıyor, yerimde duramadım bir kez daha açtım. (Strip, Wasabi, Joan Of Arc...)
7- Muse - Simulation Theory / Son bir senedir yayımladıkları konsept kliplerle cillop gibi geleceklerini hissettirdiler ama daha sert soundlar bekliyoruz be Bellamy abi.
8- Troye Sivan - Bloom / Hemen yukarıda az eleştirdim ama kötü bir albüm değil, sadece Troye önceki albümüyle çıtayı fazla çıkarmıştı o kadar.
9- Kylie Minogue - Golden / Sonunda Christmas albümleri yapmayı bırakıp şugar bir albümle geri döndü.
10- Imagine Dragons - Origins / "Evolve" albümlerinin ateşi sönmeden geldi, sağlam parçalarla geldi ama azıcık aceleye gelmiş gibi geldi.

     Listeye Girebilecek Bazlama Parçaları :

Ariana Grande - Sweetener
Nicki Minaj - Queen
LP - Heart of Mouth
Zaz - Effet miroir
Bedük - FlashForward

     Biliyorum çok konuştum yine, sinirlenmeyin hemen. Tamam tamam gidiyorum. Haydiii... Gittiiiimmm...
     Son Ki Üç Arda!!


8 yorum:

  1. İyi yıllar. Giriş olarak müzikle ilgili tercih ederdim. Takipçilerine tıkının diyerek mesaj gönderiyorsun sanırım. Giriş önerilerini sen daha iyi bilirsin, ben önermek istersem. Merhaba Kırık Plaklarım, Selam Çizik Kasetlerim, Hu Hu Amatör Kayıtlarım... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar aldığım en iyi yorum olabilir bu. Bu tür tavsiyeler çok hoşuma gidiyor, inanın. Yazılara başlarken bilinçaltımı serbest bırakıyorum ve aklıma ilk gelen temayı kullanıyorum diyebilirim. Yaptığım şey tıkının mesajından ziyade, bu yönde. Ama başlarken giriş önerilerinizi dikkate alacağım. Özellikle Hu hu amatör kayıtlarım çok çok hoşuma gitti. Çok teşekkürler, iyi yıllar... :)

      Sil
  2. Dua Lipa nın albümü konusunda aynı dertten müzdarabiz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acınızı paylaşıyorum, keşke satışı olsa da alabilsek albümü :(

      Sil
  3. Yabancı ağırlıklı olmuş ama güzel, eline sağlık. I'm_a_Mess_(Bebe_Rexha) ve Gazapizm eklenebilir belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkürler, Gazapizm hiç dinlemedim dinleme listeme ekleyebilirim. Bebe Rexha parçası da gözümden kaçmış olmalı, enfes bir parçadır. Sağolun :)

      Sil
  4. Listeden tek dinlediğim Mabel Matiz çok cahil hissettim şu an kendimi 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır lütfen, öyle hissetmeyin. Açın birlikte dinleyelim, ilk defa dinlemiş gibi yaparım ben merak etmeyin :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.