2018 Bizi Nasıl Kapattı? / FİLMLER


     Selam gözleme kokan bazlamalarım, umarım yıl biterken 2018 sizi, tost makinesindeki tosttan sünen kaşar gibi bölmemiş ya da tost makinesinde unutulup kalınan kaşar gibi kurutmamıştır. Umuyorum güzel bir yıldır (!) ve ben diyorum ki; bu güzel yıl da neler olmuş hep birlikte bakalım. (Arada ana haber bültenini sunan spikerler gibi konuşuyorum, Allah affetsin.)
     Haydi ama paşalar, ekrana ""kocası tarafından sekreteri için terk edilip 3 çocuğu ile ortada kalmış" gibi bakmayın, 2018 sizi ezip geçtiyse bile son sözü söyleyip 2019'a girecek olan sizlersiniz. O yüzden kaptırıp gelin benimle ve hakkıyla kapatalım bu yılı.
     Ayrıca özel dosya olarak açıyorum bu yazıyı, bu dizinin devamı da gelecek, beklemede kalın paşalarım.
     O zaman...
     Son Ki Üç Arda !!

     2018 öyle ya da böyle bitiyor, her zaman ne diyorum, kahkahalarımız yanımıza kâr kalıyor ama bunun haricinde de sanatın ne kadar içinde kalırsak da kendimize yarıyor. Bundan sonra bordo fularımı boynuma dolayıp gittiğim sanat galerilerinden bahsedeceğimi düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz. Yukarıda, sağ üst köşede, bir çarpı var, hah ona basıp çıkabilirsiniz. Ben daha ziyade sene boyunca izlediğim, dinlediğim şeyleri paylaşacağım; belki gözünüzden kaçmıştır, dinleyip izleyip seversiniz diye... Ha "bunları her yerde bulabiliriz" de diyebilirsiniz, eyvallah der yoluma bakarım.
     Ama benim gibisini kaçırdığınız için sonrasında pişman olursunuz, demedi demeyin. ("B*tch Please" dedirten parmak şıklatma hareketi)
     Haydi başlayalım !!

     İlk Durağımız Filmler...



Bu Sene Ülkemizde Vizyon Gözü Gören En İyi Filmler (Şahsi Fikrim):

1- Mamma Mia! Here We Go Again / Az Meryl Streep'i Az Olmuş Mamma Mia!
2- Call Me By Your Name / Ağbi Deme Lazım Olur
3- Climax / Noe Mastürbasyonu
4- Avengers: Infinity War / "B*tch Please" Dedirten Parmak Şıklatma Hareketi
5- Shape Of Water / Del Toro Masal Anlatmaya Karar Vermiş
6- Black Panther / Avengers'dan Son Çıkış
7- Coco / Meksika Acılı Pringles Kalitesinde
8- Isle Of Dogs / Wes Anderson ve Mükemmelliyetçiliği
9- 3 Billboards Outside Ebbing, Missouri / Arkandayız Bacım!!
10- Lady Bird / O Saçların Boyalı Olduğunu Biliyoruz



11- Arif V 216 / Arif V 215'in Bir Üst Segmenti
12- Bohemian Rhapsody / Freddie Mercury, Rami Malek'i Oynuyor
13- Incredibles 2 / 14 Sene Sonra Kafamıza Dank Etti
14- Deadpool 2 / Bütçemiz Daha Fazla Karaktere Yetti
15- Spider-Man: Into The Spider-Verse / Animasyon Olunca 7 Farklı Spider-Man'e Paramız Yetti
16- Love, Simon / Yılın LGBT Kotasını Doldurdum
17- Ahlat Ağacı / Nuri Bilge Ceylan Bir Klasik Daha Ekledi
18- A Star Is Born / Lady Gaga'nın Oscar'lık Belgeseli
19- A Quiet Place / Zekice Gerilim Yazma Dersi 101
20- Christopher Robin / Yetişkin Mi Çocuk Filmi Mi Yapsam Kararsızlığının Güzelliği



     Liste böyle uzayıp devam eder paşalar ama kısa kesip diğer kategorilere de yer vermek istiyorum. Amma onlar başka bir yazıda... Sırada müzikler var.
     O zaman gidiyorum şimdilik ben, öptüm kendimi.
     Son Ki Üç Arda !!





10 yorum:

  1. ''.. tost makinesindeki tosttan sünen kaşar gibi bölmemiş ya da tost makinesinde unutulup kalınan kaşar gibi kurutmamıştır.'' bu ne şahane bir benzetmedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, konu 2018 olunca başka nasıl tanımlanır bilemedim. :)

      Sil
  2. İzleme listeme alayım izlemediklerimi. Çok teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alınız mutlaka, harika yapımlar, kaçırmamalı... Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  3. Umarız yeni yılda her şey daha güzel olur.

    YanıtlaSil
  4. Ben de böyle bir liste yapmak istiyordum ama bir türlü fırsat bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığınızda mutlaka okumak isterim, güzel olacağına eminim :)

      Sil
  5. Merhaba ziyarete geldim. Benim blogumu da şereflendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.