aH iNSAN dENEN sENDROMLAR !!


     ACUNLA ŞEYMA BOŞANDILAR !! BOŞANMANIN TÜM PERDE ARKASI BLURAS BLOG DA...

     Yazıyı bu şekilde açayım da millet nafaka parasından bahsedeceğimi zannedip iki heyecanlansın, yazıya POZİTİF başlasınlar dedim. Kabul edin bu fikir Hande Ataizi'ne atılan tokat kadar etkili bu piyasada. O yüzden çak kendine bir beşlik ve Son Ki Üç Arda!!

     Kendime beşlik de çaktığıma göre yazıya geçebilirim. Bugün Perfect Tense bir oyun oynayacağız ve bu oyun sonucunda da yazımızın ve günün ana temasını da bulmuş olacağız. Her yazıda ana temayı söylüyorum diye ekmek elden su gölden alıştınız tabii, yok öyle armut piş ağzıma düş. Bu devirde kendi kondomunu bile kendin takacaksın arkadaşım. Açtırmayın ağzımı...

   

     Oyunun kurallarını ve ipuçlarını söylüyorum;

     1- Oyunun başında dahi konuyu bulmuş olsanız bile, bunu, oyun bitene kadar dile getirmeyin.
     2- Oyunu tek başınıza oynuyorsanız, bu konuda kendinize çok yüklenmeyin. Oyunu iki kişi oynuyorsanız da partnerinize ve kendinize çok yüklenmeyin yine. Ha olur da daha kalabalıksanız herkesi eşit görün yeter.
     3- Oyunun ismi başlıkta da görüldüğü gibi "aH iNSAN dENEN sENDROMLAR"...
     4- Garip gelecek ama oyun, oyunun kurallarını okuduğunuz an son bulacak. Yani hem oyunun ne olduğunu anlamaya çalışıyoruz, hem de aslında oyunun şu an içindeyiz paşalar.
     5- Oyunda kendinden farklı bir şey keşfedersen endişelenip onu yargılama veya dışlama. O da aslında bu düzenin bir parçası.
     6- Bu oyun öyle her yerden bulaşmaz insanlara, oyunu oynayan insanlardan uzaklaşmayın; onlarda insan ve duyguları var.
     7- Oyunu oynayan kişiler psikolojik olarak zorluk yaşayabilirler ama bu ne oyunu oynayanı ne de etrafındakileri korkutmamalı. Bu oyunu yıllarca oynayan insanlar var.
     8- Bu oyuna başladıysanız ne yazık ki bir bitişi yok ama çok kolay bir tedavi süreci var.
     9- Bu oyun 1 Aralık 1981 yılında başladı paşalar, bakın bu önemli bir bilgi.

10- Yöneliminiz ne olursa olsun, bu oyun oynanabilir paşalar. Etrafa yanlış bilgi vermeyelim. Bakın yakarım çıranızı...
     11- Oturduğunuz klozetten oyuna başlayamazsınız, bu da yanlış bilinen bir oyun kuralı paşalar.
     12- Bu oyunu oynayanlar istedikleri bir işte de çalışabilir ve hamile kalabilir. Kim demiş yapamaz diye? Diyen varsa bulsun beni, iki çift lafım var ona. Blog tekrar kapanmasın diye kendimi tutuyorum burada.
     13- Her sene 1 Aralıkta bu oyunun farkındalığı amacıyla birçok etkinlik yapılıyor etrafta, etkinliklere katılmanız illa bu oyunu oynadığınızı göstermez. Ha gösterse bile n'olacak ki? Hepimiz insanız anam babam.
     14- Oyunun içindesiniz diye kendinizi kısıtlamayın, sevin sevişin paşam. Ama iki TAMAM* kullanın.
     15- Son kuralımız da bu oyunun evreleri üzerine... İlk evre hAY iNSAN vİRÜSÜ...

     Veee oyun bitti paşalar. Tahminleriniz doğru çıkacaktır eminim. Ana temamız ve oyunumuzun amacı; 1 ARALIK DÜNYA AIDS GÜNÜNÜ ANLAMA VE FARKINDALIK YARATMA...
      Yazının başlığı da dahil olmak üzere küçük küçük de olsa bıraktığım ipuçları buna çıkıyor paşalar. Bunu neden mi yaptım? Çünkü oyun kelimesi yerine AIDS yazsaydım insanlar önyargılarıyla hareket edebilirlerdi. Aslında bu durumun o kadar da korkulacak, teşhis konulan insanları dışlayacak bir durum olmadığını göstermek istedim. Bulaşma yolları itibariyle konuşmaya dahi utanan toplumumuzu yazıyı tekrar okumaya davet ediyorum. Ve bu önyargı denilen sendromlarından da kurtulmayı... Konu cinsellik, evet ama konuşmaya korkmamızın sebebi ne paşalar?



     Haydi o zaman kaçıyorum ben. Ha konu üzerine de uzman değilim, yanlış bir bilgilendirme yaptıysam affola. Son Ki Üç Arda!!

NOT 1: Bluras Blog'a üşenmedim Instagram hesabı açtım paşalar, oraya da beklerim. Linkini de ahanda buraya bırakıyorum: BlurasBlog

NOT 2: İlerleyen haftalarda Sertab Erener'in kariyerini sahneye döktüğü "Sertab'ın Müzikali"ndeyim. Blog yazısı da çok yakında gelecek. Ayrıca "Aynı Dilde Gülümseme" ve "Bırakın İngilizce Bizi Öğrensin" projelerinin devamı da yolda...

NOT 3: TAMAM, yani İngilizce dilindeki Okey'in kısaltması olan "OK" markası bana sponsor değildir. Hakkımda çıkan tüm dedikodular asılsız yalandır.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.