"Aynı Dilde Gülümseme" Projesi Gururla Sunar!


     Merhabalar sevgili paşalar...
     Bugünkü yazı da güleceksiniz, tebessüm edeceksiniz, ay hatta kahkaha bile atabilirsiniz. Yalnızca gülerken çok fazla tükürmeyin, üzerimdekiler ipek kumaştan. Kuru temizleme parasına kadar alırım ciğerinizden. Ona göre...
     Bu yazıya neden mi bu kadar iddialı başladım? Çünkü güzel bir proje ile karşınızdayım ve yazdığım şeylere gülmeyeceksiniz. Allah belamı versin ki gülmeyeceksiniz. Ya gülmesenize paşam... Neden mi? Çünkü bu projenin olayı fotoğraflarla ilgili.
     Haydi başlıyoruz.
     Son ki üç Arda!

     Bilimsel araştırmalara göre gülümsemek bulaşıcıymış. Bir insan; dili, dini, ırkı, yönelimi, tercihleri, fark etmeksizin bir şeye güldüğünde karşıda onu gören ve tanımayan biri de -konuyu bilmese dahi- istemsiz gülümseyebiliyormuş. "Peki, bundan bize ne?" diyebilirsiniz.
     Hayır arkadaşım, durun ya... Niye diyorsunuz ki? Şurada iki kültürlenmeniz için çabalıyorum. Az biraz saygı arkadaşlar. Neyse, Allah'tan salon beyefendisi çizgimden kaymamak için çabalıyorum şu an. Şanslısınız.
      Konumuza geri dönersek... Benim buradaki amacım da hem karasından hem de beyazından mizah yapmak ve iki gülümsetmek... Bu iki şeyi birleştirdim ve dedim ki kendime "İnsanlar Ege'den yazlık almışcasına havasını bulsun, neşeyle dolsun, okeye dördüncü bulsun, halay başı olsun." Kalktım, fotoğraf makinesi ödünç aldım Cano'mdan, zamanını emeğini ödünç aldığım paşalarımdan da azıcık yardım, bir tutam sevgi, iki yemek kaşığı da emek... Oldu mu size Tarhana çorbası? Şaka şaka, bu proje sonuçlandı.
      Olayımız; aşağıda yer alan bir dizi gülen insan fotoğraflarına bakıp ardından biraz da olsa gülümseyebilmeniz, hatta kahkaha atmanız. Tebessüm etseniz bile olur. Kurallar çok basit gördüğünüz gibi. Baktınız, bu proje sizin neşenizi yerinize getirmedi, sağlık olsun der yolumuza bakarız. Ama bir gülümseme dahi dudaklarda olsun, kahkahamız da bırakalım yanımıza kâr kalsın. Sonuçta hepimiz aynı dilde gülümsüyoruz; dinimiz, yönelimimiz, tercihlerimiz, düşüncelerimiz fark etmeksizin...
      Umarım proje kapsamındaki fotoğraflar amaçlarına ulaşır. Gülen yüzlere baktıkça gülün diye, sizi gören bir başkası gülümsesin diye, belki de aynada kendisine bakıp kahkaha atar diye...
     "Aynı Dilde Gülümseme" Projesi gururla sunar...!!!







   
   
     Sonsuz Teşekkürler...

     Betül SARIKAYA
     Yunus BİÇER
     Şeyma TÜRKMEN
     Betül YEŞİLTAN
     Burak ALTINÇEKİÇ
     Dilek ALKAN
     Tuğçe ERDOĞAN

     Ve son olarak kendime de buradan teşekkür etmek istiyorum, öpüyorum kendi yanaklarımdan kocaman. Canım kendim...
     E o zaman kapatıyorum burayı...
     Son ki üç Arda!

4 yorum:

  1. Peki yazının tatlisligiii ve senin minisligiin ❤❤

    YanıtlaSil
  2. Bilirsiniz F. Bey normalde pek gülmem ama yazınız beni gülümsetmeyi başardı tebrik ederim �� ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok müteşekkirim B. Hanım. Daha çok gülmeniz dileğiyle...

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.