Allah Bozmasın Hayattayız (2007 Edition)


     Kurban olduklarım şu başlığı "İki Bin Yedi Edişın" diye okuyan varsa çıkabilir mi? Şurada iki sanat açtım oklavamla, ona iki un eleyerek hamurumu bozmayın benim. Sanat demişken; ilerde Miss Turkey'de 1. olup ardından da 2 yerli dizide kötü oyunculuğumla başrol oynadıktan sonra çıkaracağım albüm planlarımı sunmak istiyorum bugün. Şimdiden hepimiz biliyoruz, en az 5 sene sonra müzik piyasasına yön vereceğim. Ahanda liste böyle olacak;

     2023 Yılı Çok Satan Albümler Listesi:
     1- Love Never Wins - Hande YENER
     2- Yeni KURAL - Sıla
     3- Allah Bozmasın Hayattayız - Arda AYHAN
     4- Ohh İyi Yapmışım - Demet AKALIN
     5- Essentials / Seçkiler 26 - Cem ADRİAN

     Peki, bu albüm nasıl mı olacak? O zaman... Başlıyoruz!!
     Son ki üç Arda!!

     Bu albüm; 21 senelik (tabii o zaman 26 olacak) piyasada nasıl tutunduğumu anlatacak bir albüm olacak ve bu albümü Britney bacımıza ithaf edeceğim. Çünkü o vakte kadar onun 2007 senesini düşünerek geleceğim. O zaman hemen Allah Bozmasın Hayattayız albümünün Track listesini atıyorum buraya. Beğenmeden geçmeyelim paşalar...

     1- Hit Me Paşam One More Time : Bu şarkı sert ama eğlenceli sound'ları ile albümü açacak. Şarkının ana fikri "öyle ölmem bir daha vur bana" söylemine karşılık güçlü duruşumu gösterecek. Klibinde de lise yıllarında dersten çıkıp dans eden birini oynamak istiyorum. Mümkünse arkamda takla atsınlar.

     2- Toksik : Erotik bazda açılan şarkıda hoşlandığınız insanın sırtında kurabiye hamuru yoğurmanın incelikli detaylarını paylaşacağım paşalar. Kaçırmayın bu şarkıyı, kesin Grammy alacak. Kesin!!

     3- Cry Me A Şelale : Bu şarkı aldatılan herkese armağan olsun benden. Merak etmeyin sayıp sövmeli bir şarkı olmayacak. Sanki az önce gözünüzdeki lensle duşa girmişsiniz ve bunu fark ettiğiniz anda da lensler gözünüze yapışmış gibi bir hüzün yaşayacaksınız. Sizi aldatan eski sevgililerinizin fotoğraflarını da atın bana, onlara benzer bir oyuncu bulup oynatırım klibimde.

      4- Benden Bir Bazlama : Bu parçada sizin arkanızdan konuşan herkese iki çift kaşarlı tost söyleyeceğiz paşalar. Bu şarkıya klip çekmeyi düşünmüyorum ama konserlerinde Madonna ile -hala ölmemiş olursa-öpüşmeyi düşünüyorum.

     5- 55 Saat : Bu şarkı ise evlenip 55 saat sonra boşanma davası açan herkese gelsin. Tabii ki merak ediyoruz bu kurum nasıl? Nasıl işliyor bu evlilikler? Düğünde kayınço mu baldız mı alacak altınları? Bunlar önemli şeyler, küçümsemeyin asla paşalar. Ayrıca merak etmeyin, klibini çekersem gelinliğimle alışveriş yaptığım bir sahne mutlaka olacak. Biliyorum, bunu görmek istiyoruz.

     6- Şemsiye ve 2007 : Yılın hit bombası olacağına kesinkes eminim paşalar. Neden mi? 2007 yılında Britney bacımızın kocasının evini basıp sonrasında geçirdiği sinir krizini nasıl atlattığını bu şarkıda anlattım çünkü. Öyle kolay olmadı paşalar, tırnaklarımızla kazıdık şemsiye parçalarını. Bizzat bende yaşadım oradan biliyorum.

     7- 1... 2... 3... : Bu parçayı sadece Deluxe versiyonuna koymak istiyordum ama yoğun istek üzerine Standart versiyonuna da koydum. Çünkü neden olmasın? Bu şarkıda Britney bacımızdan yola çıkarak Paris Hilton ve Lindsay Lohan ile nasıl uyuşturucuyu bırakıp alkole başladığımızı anlatacağım. Biliyorum bu toplumsal mevzunun açığa kavuşmasına hepimiz muhtacız. Lütfen ayakta alkışlamayın paşalarım, çok ses oluyor.

     8- Piece Of  My Bazlama : Bu şarkı alternatif versiyonu ile "Benden Bir Bazlama" parçamın İngilizcesi. Bu şarkıda her türlü bazlama, yağlama, ızgara, tereyağ hepsinden cevap vereceğiz herkese. Yaz hitlerinden olacak...


   9- Allah Bozmasın Hayattayız : Kapanış şarkısında ise hayatta her insan gibi zorluk yaşadığımızdan ve bu zorlukların bir şekilde atlatılacağından bahsedeceğim. Kimi zaman umudumuzu kaybettiğimizden ama bir şekilde de ayağa kalkabildiğimizden de... Britney bacım bile 2007 senesini atlattıysa hala umut var efenim her yerde, onu bulabilmek ve kullanmak önemli.

     Yazıyı da böyle sosyal mesajla bitireyim de insanlar boş boş konuşuyorsun demesin. Öpeyim mi gitmeden? Haydi öpeyim. Öptüm kocaman kendi yanaklarımdan.
     O zaman...
     Son ki üç Arda!!

Not: "Aynı Dilde Gülümseme" projesine bu kadar ilgi gösterdiğiniz için teşekkürler, ölmezsem devamı mutlaka gelecektir. "Ya bu projede bende yer almak istiyorum" diyen olursa da fotoğraflarını "blurasblurasbluras@gmail.com" adresine gönderebilir.



   

2 yorum:

  1. F. Bey 2023 çok satanlar listesine albümümü koymamanızın nedeninin benim albümümün her sene çok satacağına olan inancınız olduğunu biliyorum bu yüzden size minnettarım. Yazı da nasıl desem işte biraz Britney biraz da sizin gibi olmuş yani siz anlayın efenim ne demek istediğimi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efenim ben çok iyi anlıyorum ne demek istediğinizi, siz hiç merak etmeyin. Listeyi hemen güncelleyerek sizi de 2023 çok satanlara alıyorum.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.