Blog Kapattırma Yöntemleri 101

 
     Yeniden merhaba bazlamalarım !!!

     Çok da uzun olmayan bir aranın ardından tekrar birlikteyiz. Biliyorum beni özlediniz. Tamam lütfen, daha fazla şımartmayın beni. Ya da şımartın, ben bekliyorum sizi.
     ...
     Blog'un kapandığını öğrenip hastanede tedavi görmeye giden herkesi de çağırın anam babam gelsinler. Çünkü tekrar birlikteyiz. Ama Blog'un tekrar kapanma durumu da var, o yüzden herkes serumlarını kapsın  gelsin bacım.
     Son olaylar tam olarak şöyle; "Adını Veremeyeceğim Küfür İçeren" bir yazı yazıyor ve yayımlıyorum (Eğer şanslıysanız okumuşsunuzdur) fakat 24 saat geçmeden yazı sebebiyle Blog'um kaldırılıyor. Detayları şimdilik girmeyeceğim. Neden mi? Çünkü bu yazımızın konusu sebebiyle daha detaylı bakacağız bu olaya.
     Hazır mıyız?
     Son ki üç Arda !



     Bir Blog'unuz var ve uzun bir süre emek mi verdiniz? Sık sık yazılar yayımlayıp insanların medeniyet seviyelerini mi yükselttiniz? Peki, Blog'unuzu havalı bir şekilde kapattırmak mı istiyorsunuz? O zaman doğru adrestesiniz. En fazla 6 ayda sizde Blog'unuzu kapattırabilecek ve hayatınıza aksiyon katabileceksiniz. "6 Ayda 6 Adım" yöntemi kullanarak başlıyoruz o zaman anamlar babamlar.

     1- DEMET AKALIN'I REFERANS ALIN AMA DEMET AKALIN OLMAYIN !!
     Atarlı giderli yazı yazmak bir sanattır arkadaşlar. İçinde hem eleştiri barındırır hem de dikkat çeker. Ama usta-çırak ilişkisinde bir an da usta olmaya karar verirseniz bazlama arasındaki kaşar gibi sündürürler sizi. Yaşadım diye demiyorum, Allah sizi inandırsın evin internetini bile kestirirler. İşin özü çırak olarak part-time Demet abladan tavsiye alın ama Demet olmaya çalışmayın çünkü olamazsınız.

     2- GOOGLE BACIDAN FOTOĞRAF ARAKLAMAYIN, ÜZÜLÜRSÜNÜZ.*
     Yazı yazıyorsunuz, tamam. Ama Blog camiasında ilerlemek için belli başlı kurallar var canım benim. Yazılarında en az 1 fotoğraf kullanmak, seksapalitenizin yüksek olması, uygunsuz içerik olmaması... Ama önemli maddelerden fotoğraflar kısmını Google görsellerden aratarak bulur ve kopyala yapıştır yaparsanız o fotoğrafın sahibi sizin peşinizi dünya ahiret bırakmaz, söylemedi demeyin.

     3- KÜFRETMEYİN, KİRLİ KONUŞUN !!
     Anam babam mizah deyince ülkemiz küfürden geçilmiyor, geçsen bile bip'leniyorsun. Bip'len, hobi olarak yine bip'len ama gereksiz küfür kullanımı mizah değildir gözümde. Yerinde kullanacaksanız kullanın canlar ciğerler, bunu yaparken de belirtin. Ben belirtmedim, sonra da belimi doğrultamadım, bip'lendim. Aman ha siz dikkat edin!

     4- ANCAK BİR KADIRGALIYSAN KONUŞABİLİRSİN.
     Bacım vallahi Allah seni inandırsın, köpek gibi çalışıp kraliçe gibi yaşayan biri olarak sesleniyorum sana buradan. Sana laf atanların elleri kırılırken Starbucks bardakları dökülsün yerlere, senin gibi yerde poz veremeden yuvarlansınlar yerde. Dünya ahiret ciğerleri toz duman altında, evleri de ateşler altında, değerleri de altından aşağı kalsın. Amin bacım. (Son yazımda Seda Sayan alıntısı da Blog'umun kapanmasına sebep olmuştur. Bir Kadırgalı lafını ancak bir Kadırgalı söyleyebilirmiş, öğrendim. Alnım pak, namusum göklerde şu an)

     5- KURALLAR SİZE UYMASIN, SİZ KURALLARA UYUN !!
     Blog'unuz kapatıldı. İlk iş olarak hesabı tekrar açmaya çalışıyorsunuz ama o da ne? Yetkililere neden Blog'unuzu geri almanız gerektiğine dair bir şeyler yazmanız isteniyor. Yazıyor ve gönderiyorsunuz ama uzun bir zaman sonra dönülüyor. Tam umudunuzu kaybetmişken gelen mail adresiniz ile tekrar Blog'unuza kavuşabiliyorsunuz ama bir şart var; kapatılmasına sebep olan şeyi düzeltme ya da tamamen o gönderiyi kaldırma. İlk seferinde bunu yapmadığım hatta o yazıyı tekrar yayımlamaya çalışma fikrimden dolayı Blog'um 2. kez kapatıldı. Siz siz olun kafa tutmayın öyle herkese.

     6- OKUYUCULARINIZI OLACAKLARA HAZIRLAYIN !!
     Yazınız öyle herkese hitap etmiyorsa bunu okuyuculara belirtin efendim. Bakınız, bu süreçte yaptığım tek doğru şey "Bu yazı sansürlenmeden okuyun anam babam" yazmak oldu. Okuduysanız kazandınız. Okumadıysanız elim ayağım titriyor şu an. Bak... Bakın... Şu yukarıda X işareti var basıp gidin buradan. Uzun boyluyum Allah'a Şükür ama sinirlerim çabuk çıkıyor tepeme. Ona göre...

     Bu yazıda da hanım hanımcı bir salon beyefendisi gibi durdum ama öyle değilim bunu biliyorsunuz. Nerede kavga nerede çirkeflik, orada ben. Bunu bilin, öyle okuyun bazlamalarım.
     E o zaman gidiyorum bakın ben. Kapanışı yapayım mı?
     Yapıyorummm.
     Yaaaap-tım.
    Son ki üç Arda

*DİPNOT: Bluras Blog'da bundan sonra yayımlanan yazıların konusundan bağımsız olarak insan yüzlerine yer verilecektir. Açılışı kendimle yapıyorum. Ama eğer isterseniz;

     - Siyah beyaz
     - Sadece kendinizin olduğu
     - Kahkaha atarken, tebessüm ederken, mutlu olurken, eğlenirken ya da komik olduğunuzu düşündüğünüz fotoğrafınızı

      blurasblurasbluras@gmail.com adresine yollayarak destek olabilirsiniz. Destek olmazsanız sürekli kendi fotoğrafımı koymak zorunda kalırım ki bu çok hoş olmaz. Cidden.
      Vallahi olmaz.
 
 

2 yorum:

  1. Seni üzenler utansın. Dönüşün muhteşem olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım olmuştur :) Teşekkürler güzel yorumunuz için, blogunuza da bayıldım ayrıca, saygılar...

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.