Şu Tatilde Rock'n'Roll ve Lahmacun Gibi Olun !!


      ANACIM !! 21 Senelik piyasa hayatımda ve 4 aylık blogger'lık maceramda yaz temalı bir yazı yazmadan yazı kapattı dedirtmem ben kimseye. İnsanların ağzına sakız olacağıma közlenmiş patlıcan olurum daha iyi, hem iki mangal görür hem de sofra bezini ve mideleri şenlendiririm. O yüzden tahmin edeceğiniz gibi herkesin yapmaya çalıştığı ama kimsenin öyle kolay kolay yapamadığı konulara ekmek bandıracağım birazdan. Kısaca yaza bıngıl bıngıl girdiniz ama bangır bangır çıkacaksınız.
     Hazır mısınız? Ar yu redi mamiler? O halde kamon boyz !!

     1- Her zaman derim, bu hayatta yaz ayları menemen gibi olacaksınız; hem ortaya karışık her şeyden biraz biraz bulundurursunuz hem de siz insanlara parmak bandıracağınıza insanlar size ekmek bandırırlar. (Tercümesi ; menemen gibi olunuz, yani hem her türden uğraşınız olsun, hem de insanların gıpta ettiği biri olun, insanları parmakla göstereceğinize insanlar sizin ne yaptığınızı merak etsin. Peki, en iyi nasıl menemen olurum? Sağlam bir yumurtayla... Siz beni bi' anladınız.

     2- Öyle yaz boyu oradan oraya gezmekle iş bitmez, Instagram yarışına haftalık olarak katılmalısınız. (Günlük katılın diyemiyorum ne yazık ki, onun için hepimiz toyuz, KISACA FAKİRİZ ANACIM FAKİR FAKİR) Her Pazar akşamı 20:00'den sonra -Instagram'ın en yoğun olduğu saatler- o hafta ne çekildiyseniz -birden fazla yer olabilir- filtrelere dayanıp atmanız -filtreniz yoksa beğeni alamazsınız- ve altına bir dolu yorum döşemeniz -dışarıdan takipçi ve beğeni kasma altın kuralı 101- ve ve ve... Paylaştığınız fotoğrafın ekran görüntüsünü alıp onu buğulayarak hikaye olarak paylaşmanız -takipçilerin merak duygusunu arttırma yöntemi- ve bitti. En çok farklı yere giden ve beğeni alan kazandı. Haydi, göreyim sizi !!

     3- Tatilde mutsuz olanı kimsecikler sevmez paşam, bunu bi' kabullenin. Haziran ayıyla birlikte en mutlu olma yarışına giriyoruz. Mutlu değilsen bile mutluyum rolü yapacaksın. Bakın bu madde kolay değil ama Twitter'da orada burada "derbederim rakı kederim" sarhoşluğundan, "sevgilimden ayrıldım yalnızım bana yazın" hallerinden, "Dolar da yüzümdeki estetik ameliyat sayısını aşmış tatlım" modundan ya da "ben seni çok sevdim sen beni salatalık zannettin doğradın" ruh halinden çıkın yavaş yavaş. Hatta ne yavaşı? Yaz bitti yaz, hemen çıkın çıkın ! Elim ayağım titriyor artık, yeter !!

     4- Yazın sonunda insanlara "şekerim ben tatil yaptım" demezsiniz. Ne kadar bronz olduğunuzu yüzüne yüzüne sokarsınız. Kollardaki 6. derece yanık "en az 10 şehre gittim", yüzünüzdeki derin bronzluk "ailemin yazlığı var, 3 ay oradaydım", vücudunuzun sadece belli yerlerinin yanması geri kalanın absürt bir beyazlık içinde olması "dayımgillerin yazlığına tatile gittik 2 günlüğüne" demek oluyor. Bunları size kimse söylemez ama 21 senedir bu piyasadayım, ciğerini söküp mangal yaptım bu insanlardan. Kıymetimi bilin.

     5- Yaz sonunda "Rock'n'Roll ve Lahmacun" isimli EP'si ile yaza damgasını vuran Mahmut Tuncer kadar özgüvenli olun. Unutmayın siz bir savaştan çıktınız ve ruhunuzda bol kıymalı lahmacun tadı ve sert virajlı bir Rock'n'Roll ballad'ı var. Haydi göreyim kıymalarınızı...
     Merak edenler için EP içeriği;

     "Rock'n'Roll & Lahmacun" EP - Mahmut Tuncer



     1- Ar Yu Redi For Halay?     (03:45)
     2- Lahmacunlar Gibiyim; Şişman Sevdim, Pişmanım     (5:23)
     3- Do Re Mi Fa Sol La-hmacun Si Do     (01:47)
     4- Rock'n'Roll Çektim, Seni Çekemedim     (04:35)
     5- Şalgam Gibisin, Katılmak İstiyorum     (3:33)
     6- Ar Yu Redi For Halay? (Mahmut Orhan Remix)     (15:56)

      Vallahi tüm derdim şu mevsimi kazasız, belasız, dertsiz, tasasız, topsuz, tüfeksiz, atarsız, katarsız atlatmanız. Yoksa hiçbir derdim yok, biliyorsunuz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sulu kalmanız dileği ile, menemen gibi olun, içinizdeki bazlama sizi bulsun, mezdekeler bizim olsun.


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.