Pardon Canım, Nasıl Katil Olabiliriz Acaba?


     Şimdi sevgili okurlar, anam bacım canım ciğerimsiniz siz... Şimdi başlığa aldanıp da hemen geri durmayın. Şöyle ki bugünün ayağıyla Temmuz'un 13'üne basıyoruz. Ki bu da CUMA gününe denk geliyor. Peki bu ne demek?



     Nicki Minaj yeni bir twerk klibi yayımlayabilir Ariana bacımızla !!



     Yok yok paşalarım o değil, ona daha zaman var. Ki zaten klip çıktığında klibe özenip bir taraflarınız şişmesin diye "Twerk Yapmadan Önce Sigorta Şirketinde Çalışan Biriyle Evlenin, Masrafınız Olmasın" isimli bir yazı yayımlayacağım. Hem ucuza kalça sigortalatmayı Jennifer Lopez ağzından dinleyeceğiz hem de twerk yapmanın altın kurallarından bahsedeceğiz, hiç merak etmeyin siz. Bakarsınız üzerinden, her klipte döktüğü, krem şantiyi temizleyebilirse Nicki Minaj'da bize eşlik edebilir.

     Konumuza tekrar bazlama bandırırsak... Bugün hiç kimse güvende değil anacım. İlim - irfan sahibi insanlar saklıyorlar kimse endişelenmesin diye ama canım ciğerim dostum Canan Karataydan aldığım son habere göre herkes -özellikle de bugün- katil olabilir !!!!!!!!!!
      Bir de özellikle yağsız yiyecekler hepimizin katili gibi bir şey dedi ama telefon çekmiyordu o esnada duyamadım, neyse...

     Konuya tekrar bazlama bandırırsak... Herkes katil olabilir ve öldürülebilir bu gece, hatta sen bile sevgili okuyucu, evet sen, şu an bu yazıyı okuyan... Ama merak etme bu günler için kim var, biliyorsun
     Biliyorsun değil mi?

     "Okunmuş Pirinci Kapıya Koymak Haricinde Katillerden Nasıl Korunabilirim?"




1 - Sevgili hayatta kalan; (bak hayatta kalan diyorum çünkü ilk olarak kendini buna inandırmalısın) evde bir ses duyarsan, bırak, sakın peşinden gitme, en fazla hırsız giriyordur altınlarını çalar gider ya da cin falandır ruhunu huzura kavuşturur gider.
      Vallahi bak, biliyorum da konuşuyorum burada...

2 - Arkadaşlarla tatile giderken bir katil size musallat oldu, olabilir. Hakkıdır, olur. Ama siz zeki insanlar olarak grupta sizden daha çekici birini getirdiniz ki katil ilk onu öldürsün. Böylelikle kaçmak için daha çok fırsatınız oldu. Biliyorum bazen benden daha zeki olabiliyorsunuz.. Ama bazen... Şansınızı çok zorlamayın !!

3 - Her ne yaşarsanız yaşayın kötü bir durum olacağı an mutlaka korkutucu bir müzik duyarsınız önceden. Öyle ya da böyle, duyduğunuz an tabana kuvvet kaçın oradan. Hani sanki Zara'da %90 indirim varmış gibi ya da oturduğunuz binanın alt katına Gratis açılmış gibi koşun. Benden söylemesi...

4 - Hani olur da katille yüz yüz geldin, elinde de tabanca var. Sık anacım her bir yanına katilin. Yanlış anlamayın öldürmeye teşvik yok ama bir kere sıkıp 2000'li korku filmlerinden çıkma Paris Hilton gibi koşmayın hemen. Katili öldürdüğünüzden emin olun. Yoksa o katil sizi bulur.
     Bulur diyorum, bende buldum zamanında (!)

5 - Ay o aptal kapıyı açma gözünün yağını yiyip baldırlarımı sıkılaştırmak için kullandığım... Lütfen...

6 - Grup halindeyseniz, grup halinde kalın anam babam. Ne o öyle Scooby-Doo hareketleri falan... Kahve telvesinden kalma hayallerle gelip sinirimi zıplatmayın benim. Çocuk oyuncağımı bu canım? NEREDE BENİM TANSİYON ALETİM ???

7 - Katilden kaçarken koşuyorsanız o heyecanla düşme durumunuz olabilir, bakın burası normal. Ama düştüğünüz an 6 tüp kan alınmış Arda gibi (o ben oluyorum) bayılıp kalmak nedir? Hani bak Mariah Carey gibi bacakların olur, her an göstermek istersin ya da Kim Kardashian gibi bakmak istersin katile ki fotoğrafını çekip sana para bile versin. Anlarım ama geri kalanına tahammülüm yok, kefenlere ne kadar zam gelmiş haberiniz yok galiba. Burada sizi düşünerek onu da hesapladım.

8 - Palyaçolar eğlenceli değil, bunu da kabul edin; o yüzlerindeki makyaj sandığınız kırmızılıklar da boya değil, haberiniz olsun.

9 - Yalnız kaldınız ve korkuyorsunuz, ayrıca bir de ses duydunuz. Hemen "Biri mi var orada?" diye bağırmayın anam babam. Bir an da tüm spot ışıklarını üzerinize çekersiniz. Ünlüyüm, biliyorum, onu da yaşadım. Vallahi ahanda şuraya yazıyorum, canımı lahmacun kıyması gibi kurtardım.

10- Şimdi en etkili kuralı açıklıyorum hazır mısınız? KATİL OLUN ! Evet efendim, yanlış duymadınız. Artık sizde 6 taksitle cillop gibi bir katil olabilirsiniz !
     Şaka şaka.... Taksite falan gerek yok, gelin size katil olmayı da öğreteyim de bugünden sağ çıkın.
     Öncelikle öldürmek için sebebiniz olsun. Hani kardeşiniz halay mendilinizi alıp burnunu silmiştir ya da arkadaşınız İsmail Yk'nın vokalistlerinden biri olduğunu söyleyerek şaka yapmak istemiştir. Bu gibi sebepler insan öldürmek için gayet ideal : )
     Sonrasında nasıl öldüreceğinize karar vermek kaldı; bıçak desen kan gölü (parkelerden kan lekesi çıkarması çok zor), döve döve öldürmek (çok uğraştırır o da), boğazından nefes almasını engelleyecek şekilde kuvvet uygulamak (etkili bir yöntem ama tam yapamazsanız kurban siz olabilirsiniz), içeceğine zehir katmak (en dişe dokunur yöntem)...
     Sonrasında yapacağınız tek bir şey kalıyor, öldürmek !! Hadi göreyim sizi okurlar, sizinle şimdiden gurur duyuyorum...

Not: Yazıdaki bu maddelerin içeriği Twitter'daki #SurviveAHorrorMovieIn5Words tweetlerinden esinlenerek yazılmıştır.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.