"Flash Tv" Gibi İnsanım Ama Oy Vermediniz Bana !!




     Bazen kendimi Flash Tv gibi hissediyorum. Ülkemizde o kadar girintili olay, közlenmiş dalavere, çıkıntılı entrika, yarım yamalak ihtiras var, peki ben ne yazıyorum? "Mendili Hareket Ettirmeden Halay Çekmenin 5 Altın Kuralı..."

     Hayır, halay çekmek önemsiz demiyorum, zaten öyle olsa Milli Kanalımız Flash Tv o kadar prodüksiyonu buna ayırmazdı. Düşünsene düğüne gidiyorsun, oynamasını bilmiyorsun, anca oturduğun yerden kaç altın takılmış onu sayıyorsun.
      Ünlü Alman düşünürlerin de dediği gibi; NEİN NEİN NEİN...
      Halay çekmeyi de bileceksin, gerdan kırarken kaç altın takıldığını da göreceksin hatta kimin kaç para taktığını o şartlardaki duruma göre hesaplayı-vereceksin paşam. Sen bir Türk evladısın, bunu sakın unutma !!

     Hah, ne diyordum? Ülkede bu kadar olay varken tabi ki hayatınıza renk katacak şeyler de yazacağım ama daha önemli meselelerden de bahsedeceğiz. Mesela Cumhurbaşkanlığına aday olmamdan...
      O kadar gittiniz oy basmaya, biliyorum kalbinizden bana oy basmak geçiyordu ama oy pusulasında beni göremediniz. Siz de oylar boşa gitmesin diye gittiniz başka birilerine bastınız. Ayıptır ama dedim. 24 ayar altın kalpli insanlarsınız, yapmazsınız dedim. Bu işte bir DALAVERE var dedim, halka seslendim. Yayımlamadılar. Bihter ZİYAGİL'in ölüm yıl dönümünde okuttuğumuz Dua'ları da kesmişler yayından, bari onları yayımlasaydınız be basım-yayım dostlarım.
      Peki, n'oldu? Beni seçmediniz, evet! Ama kim şimdi pavyon ışıklarıyla sokakları aydınlatacak, kim "Her Eve Tanga..." projesini götürecek, kim soğanlı yollar dökecek önünüze, ha? Sorarım size!!
     Bir dakika...
     Bir son dakika gelişmesi olmuş halkım...
     Dinliyorum... Evet...

     Anadolu Ajansı'ndan gelen ilk sonuçlara göre Yunanistan'a başkan oldum halkım. Hepimize hayırlı olsun. Baklavalar bizimdir.

Not: Yazmayacağımı mı sandınız? Aşk-olsun halkım...

"Mendili Hareket Ettirmeden Halay Çekmenin 5 Altın Kuralı..."



1- Mendili bileklerinizi morartacak şekilde sıkı bağlayın, öyle halay çekin dostlar. (Bir süre sonra bayılma ihtimaliniz var, mendile açacağınız tazminat davası beni ilgilendirmez.)

2- Kilo alın hanımlar, beyler... Yani bulabildiğiniz tüm yiyecekleri halaydan önce tüketin. Tüketin ki çok ağırlık yapmasın ve fazla zıplayamayın.

3- Halay başı olmayın bir zahmet, bunu da ben söylemeyim.

4- Gelinin ve damadın arasına girin. İkisi de "Ya biz alkollü kır düğünü istiyorduk ve arkada Mozart çalacaktı" temalarını bir sonraki yüzyıla kaptırdıkları için elitliklerinden bir şey kaybetmek istemeyeceklerdir. Ben buldum diye demiyorum en etkili yöntemdir. Tü tü tü 41 kere maşallah bana...

5- Amma meraklı çıktın sen de, bak hala halayın başına geçmeye çalışıyor. ALOOO... KİME DİYORUM BEN?



   
 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.