Kilo Almanın Altın Kuralları Bunlar Bacım !!



   
     "Şekerim, sen bi' zayıflamışsın."

     Ne demek zayıflamışım? Bana bu cümleyi bir açıkla arkadaşım. O kalçama bakan gözlerini bıngıl bıngıl duran göz çukurlarına geri koy önce. İltifatmış... İltifat senin babandır!
     Kilometre başına kapladığım alanla döverdim sizin gibi zayıf insanları ama gel gör ki bugün şişmanlığım üzerimde, insaflıyım yani. Ha bir de çok şükür ki kiloluyum da topraktan enerjimi kolayca alıp çabuk sakinleşiyorum.
   
     Anladığınız üzere bu yazıda her hangi fit olan bir şey yok. Veya kaslı... Veya basensiz... Veya zayıf... Yani oturup spor yapın gibi "ekşın"lara girmeyeceğim. Size özel olarak kilo almanın altın tepside pişmiş kıymalı böreklerini... Pardon.... Kilo almanın altın kurallarını anlatacağım. Evet, işim gücüm yokmuş gibi oturup bunu yazıyorum ve bakın tekrar söylüyorum, bu yazılanları Ot dergisi de dahil hiçbir yerde bulamazsınız. O yüzden çırpı bacak bulduğunuz herkesi kapıp getirin anacım.

     'BUGÜN DİYETİ BIRAKIYORUM' GÜNÜ :
     Salı; yufkalar açılır, unlar sallanır. Çarşamba; az kodun domates sosunu amma. Perşembe; oradan bir tabak daha işkembe. Cuma; cevizli baklava, şerbetli tulumba. Cumartesi; yarın yersin diğer tepsiyi annesi. Pazar; etini koyarız azar azar...
     Tekerlemesini bilmeyen yoktur herhalde. Özellikle son dizesi olan Pazartesiyi;
     Pazartesi; hep başladın ama bırak bu diyeti.

     10n ÖĞÜN METODU :
     Şimdi insan olmanın en zor yanı doymak, ki bunu hepimiz biliyoruz. Ama size vereceğim naçizane tavsiye ile buna bir nebze son veriyoruz. Şöyle ki 24 saatinizi 2 saatlik dilimlere böldüğünüzde 12 dilim oluşuyor. Bunu çikolata soslu kremalı ve meyveli, üzeri fındıklı, tabanı bisküvili, içi enfes yaş pastayı 12 parçaya bölmüşüz gibi düşünün. Ve her parçayı de 2 saatte tükettiğinizi. Sağlıklı kalmak hiç bu kadar kolay olmamıştı değil mi? Siz de 2 saatte bir yemek yiyin ve kilo alın!
     "Buradaki 10 öğün ne mana tatlım benim?" diyebilirsiniz. O da şöyle; bunun sağlıklı olanı 10 öğün ile yapılıyor ama ben size bir kıyak geçtim. 2 öğün de benden be.
     Hadi yine iyisiniz.
   
     3 BASAMAKLI TARTILAR :
     Zayıf insanların daha çekici olduklarını biliyor muydunuz?
     Bilmiyordunuz çünkü az önce bunu ben uydurdum.(!)
     Anacım zayıf insanı kim n'apsın? Sarılsan nefes alamayacak, yemek yesen hemen doydum deyip kalkacak... Hayır, şöyle sarıldığında arkadan kolların birleşmesin ya da birlikte yemek yediğinizde 4,5 İskender yemeden tatlıya geçmeyin, gibi şeyler olmalı hayatınızda. Sizce de rüya gibi değil mi?
     Bu yüzden başkanlığa aday olup her eve 3 basamaklı tartılar vereceğim ki halkımız o aydın seviyeye ulaşsın. Düşünsenize her tartıldığınızda en az 100 kilo gösteriyorsunuz.
     Vallahi gözlerim yaşardı şu an mutluluktan...

     "EKMEK ARASI TAVUK DÜRÜM YİYİN!" :
     Geçenlerde Canan Karatay çıktı yine ekrana, bas bas bağırdı; "Ekmek arası tavuk dürüm yiyin yatmadan önce. Tavuk bulamıyorsanız haşlanmış makarnayı ekmek arası yapıp yiyin." Vallahi kendi gözlerimle gördüm, kadın kendini parçaladı resmen canlı yayında. Bir gözü ekmeğe, bir gözü de toprağa baksa da gözyaşlarını tutamadı kadıncağız. Yayın sonrası fenalaştı, şiş kebap koklattılar da kendine geldi gibi haberlerde duydum ama emin değilim.
     Durumun ciddiyetini siz düşünün artık.
   
     Artık kendimize gelmeliyiz ve şu çırpı bacaklılara baldır neymiş göstermeliyiz hanımlar beyler.
     Hadi göreyim sizi...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.