Siz Hala Ünlü Olmadınız Mı ??


 

     "Sebastian, kuzum şu ünlü olmayan 3-5 kişiyi al gözümün önünden, hadi tatlım."

     Ohh be, bir rahatladık değil mi? Bu devirde ünlü olmayacaksan niye yaşıyorsun arkadaşım? Hayır, ünlüyüm diye demiyorum* vallahi hayat ünsüz harfler kadar sıradan insanlar için çok zor olmalı; ne biri seni tanır ne paran vardır falan. Aman hiç gelemem öyle şeylere.
     Anamın karnından ünlü doğdum ben!! Anlatabiliyor muyum?
     Ama anlatamadıysam hemen sizin için kısa yoldan ünlü olmanın yollarını anlatacağım.
     Ünlü olmayan bir grup insan kaldı zaten, onlara da haber verin gelsinler. Bu hizmeti başka yerde bulamazlar.
      Vallahi !!

     İLK ADIM: MANKEN GİBİ OLMAYIN, MANKEN OLUN ! Şimdi paşalarım o kiloları nasıl aldıysan vereceksin. Kimse sizi o baldırlarla ünlü yapmayacak. Hemen elindeki pastayı bıraktın, fark ettim buradan. Ha işte böyle ol. Hemen tam kapasiteli pavyon-vari bir spor salonuna yazılın, 90-60-90'lık vücudunuza kavuşun, bu kadar basit.
     Ha bir de "Diyet insanın vücuduna yakışanı yemesidir" lafına kanmayın sakın, o diyette yapılacak. Yoksa bıngıl bıngıl dolaşarak bu piyasada tutunamazsınız.

     İKİNCİ ADIM: ACUN ABİ BENİ ÜNLÜ YAP METODU ! Şimdi mecraya atılmanın pek çok yolu var ama en dişe dokunur yolu Acun abinin kanatları.
     İlk olarak O Ses Türkiye'ye katılıyorsun. Sesinin kötü olması hiç önemli değil. Sadece sahnede dikkat çek, yeter.
     Sonrasında kaptır Yetenek Sizsiniz'e... Yine aynı şarkıyı söyle, yuvarlan; ne bulursan yap ama jüridekilere laf at polemik yarat. Reyting bu, sen ne olduğunu anlamadan çıkar yukarılara.
     En son adım zaten kendiliğinden gelecek: Survivor. Adayı birbirine kat, aç kalmış numarası yap, kendini acındır. Survivor tanıtım reklamlarına konacak lafların da olsun tabii. Prim yaparsın paşam. Bu işler kolay değil öyle.

     ÜÇÜNCÜ ADIM: NİHAT DOĞAN SENDROMU ! "Nihat Doğan olmak; bilgisayar donduğunda elektrikli sobanın üstüne koymaktır." derler. Aynen tam olarak böyle. Her yolu denedin ünlü olamadın, gündemde kalamadın mı? Patlat bir Nihat Doğan Sendromu ! Sosyal mecra da olay yarat, kadını aşağıla ya da siyasete gir. Birinden biri tutar illa. Bakınız, Nihat Doğan'da nasıl işe yaradı? Bilgisayarı dondu, elektrikli sobanın üzerine koydu (!)

     DÖRDÜNCÜ ADIM: "YUTIBIR" OLMA ÇELINÇ ! Dışarı çıkacaksın ve makyaj yapmayı bilmiyorsun, bu suratla da dışarı çıkamazsın. Aç bir yerden Youtube'ı ve trend videolar listesine gir. İlla ki bir makyaj videosu buluyor ve sen de makyöz oluveriyorsun. Artık sen de Youtube kanalı açıp makyaj yapabilir ve para kazanabilir ve ünlü olabilirsin. Sonrasında tutunmak için saçma içerikler bulur ya da bilgisayar oyunlarını oynayarak videoya alabilirsin ayrıca. Bu fırsatı neden kaçırasın ki? Üstelik çok ünlü olursan filmin bile yapılabilir. Olamaz mı? Olabilir.

     Eee siz hala ünlü olmadınız mı?

* Vallahi ünlü değilim, hakkımda çıkan haberler asılsız yalandır.
 

 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.